Pokud uvažujete o výměně Vašeho vozu nebo jen o prodeji stávajícího.
Oceníme a vykoupíme Váš vůz jakékoliv značky a stáří.
Zvýhodněná cena za Váš vůz v rámci protiúčtu.
ÚDAJE BUDOU ODESLÁNY NEJLBIŽŠÍMU PRODEJCI CITROËN SELECT.
Prodejce Vás bude kontaktovat e-mailem nebo telefonicky s orientačním oceněním vozidla a návrhem schůzky s prohlídkou vozidla.
Výkupní bonus za starý vůz
Nárok na tuto dodatečnou slevu vzniká soukromým i právnickým osobám při nákupu skladového vozu, pokud splní jedno z následujících kritérií:
nabídnou a prodají autorizovanému prodejci protiúčtem osobní či užitkový vůz (N1), který vlastnily minimálně 6 měsíců
odevzdají vůz starší 15 let, který vlastnily nejméně 6 měsíců, k ekologické likvidaci (a to v termínu mezi uzavřením objednávky a DZP na faktuře za nový vůz)
Podmínky výkupu
Zákazník musí vlastnit vykupovaný vůz nejméně 6 měsíců, přičemž vlastník starého a nabyvatel nového musí být jedna a tatáž osoba (připouští se vlastnictví v přímé příbuzenské linii)
Výkupní bonus lze uplatnit na všechny značky a modely vykupovaných vozidel
Výkupní prémie uvedená v ceníku se vztahuje na vozy mladší roku výroby/uvedení do provozu 2005 včetně
Pro vozy starší nebo ekologicky likvidované platí paušální Ekologická prémie 10.000Kč s DPH
Pro ocenění vozu je vždy nutné vůz fyzicky prohlédnout na provozovně
Vykupovaný vůz musí být schopný provozu, mít SPZ, povinné ručení (zelená karta) a platnou TK+EMISE v okamžiku uzavření objednávky
Identifikace (značka, model, registrační značka nebo VIN, výkupní cena) vykupovaného vozu musí být na objednávce i na faktuře vozu nového
Stanovení výše výkupní ceny je výlučně v kompetenci autorizovaného prodejce CITROËN
Autorizovaný prodejce CITROEN má právo rozhodnout o výkupu či odmítnutí ojetého vozu
Vozidlo na protiúčet nesmí být vůz po totální škodě
Vykupovaný vůz nesmí být zatížen právem třetí osoby - např. zástavní či nájemní právo
Nabídka neplatí pro velkodběratele, tedy při nákupu s využitím fleetové slevy
Tyto podmínky se přiměřeně vztahují i na všechny občany EU s vozy registrovanými v EU. Náklady spojené s přeregistrací na české SPZ, dovozová STK, EMSIE a další poplatky jdou k tíži prodávajícího.